
10.10.2025 r.
Kontakt
Systemy klasy EPR pozwalają na nowoczesne zarządzanie firmą w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem metod sztucznej inteligencji. Studia oferują program kształcenia nakierowany na zdobycie przez słuchaczy praktycznych doświadczeń, które przygotowują ich do wyzwań i możliwości, które niesie ze sobą cyfrowa transformacja w biznesie.
Harmonogram spotkań najbliższej edycji:
1. 18-19.10, 2. 8-9.11, 3. 6-7.12, 4. 17-18.01.26, 5. 28.02 - 1.03.26, 6. 14-15.03.26
7. 28-29.03.26, 8. 11-12.04.26, 9. 25-26.04.26, 10. 9.05.26, 11. 23-24.05.26, 12. 13-14.06.26, 13. 4-5.07.26
Dlaczego "SAP S/4HANA" to dobry wybór?
I do 14/10/2025, II do II rata - 10/02/2026
Lp. |
Nazwa przedmiotu |
Liczba godzin |
Punkty ECTS |
|
Praktycznych |
Teoretycznych |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Wprowadzenie do systemów chmurowych ERP. Zarządzanie danymi w gospodarce materiałowej (moduł SAP MM – S/4 HANA) |
32 |
|
5 |
2 |
Wprowadzenie do systemów baz danych |
8 |
|
1 |
3 |
Komputerowe modelowanie procesów produkcyjnych i planowania produkcji w systemach ERP (moduł SAP PP – S/4 HANA) |
16 |
|
2 |
4 |
Automatyzacja i optymalizacja procesów sprzedaży i dystrybucji w systemach ERP (moduł SAP SD – S/4 HANA) |
16 |
|
2 |
5 |
Integracja i optymalizacja zasobów w gospodarce magazynowej (moduł SAP EWM – S/4 HANA) |
16 |
|
2 |
6 |
Analiza danych finansowych w systemach ERP (moduł SAP FI – S/4 HANA) |
16 |
|
2 |
7 |
Bezpieczeństwo w Internecie |
8 |
|
1 |
8 |
Narzędzia optymalizacyjne w controllingu i analityce biznesowej (moduł SAP CO – S/4 HANA) |
16 |
|
2 |
9 |
Analiza procesów w zarządzaniu jakością (moduł SAP QM – S/4 HANA) |
16 |
|
2 |
10 |
Techniki analizy danych wspomagające procesy zarządzania zasobami ludzkimi (moduł SAP HCM – S/4 HANA) |
16 |
|
2 |
11 |
Business Intelligence: SAP SAC |
16 |
|
2 |
12 |
Testy integracyjne - procesy wielomodułowe SAP |
8 |
|
1 |
13 |
Zagadnienia administracyjne i programistyczne dotyczące systemów ERP – architektura S/4 HANA) |
8 |
|
1 |
14 |
Seminarium dyplomowe |
8 |
|
1 |
15 |
Praca końcowa |
5 |
|
4 |
16 |
Razem |
205 |
0 |
30 |
Brak